Total Tayangan Halaman

Apakah bentuk terbaik Bodywork Untuk penyembuhan semulajadi?

Apakah bentuk terbaik Bodywork Untuk penyembuhan semulajadi?

Apakah bentuk terbaik bodywork untuk penyembuhan semula jadi, penyembuhan kekal, atau jumlah penawar? Terdapat banyak dan pelbagai terapi semulajadi yang sangat baik untuk dipilih dan ia boleh menjadi sukar untuk membuat keputusan tentang apa-apa yang terbaik untuk anda. Cara terbaik untuk mendapatkan jawapan kepada soalan-soalan anda adalah untuk menentukan apa sahaja yang anda mahu.

Mari kita berjalan melalui beberapa kelebihan rawatan homeopati, maka anda boleh membuat keputusan anda sendiri.

Adalah sukar untuk menggambarkan dengan tepat bagaimana homeopati kerja-kerja, kerana mungkin tidak ada orang yang tahu. Dan mungkin manusia tidak berada di tahap persefahaman yang pernah tahu minda semasa kami. Walau bagaimanapun, bekerja ia paling pasti tidak.

Adalah difahamkan bahawa sel-sel anda sentiasa mati dan yang baru dibuat. Jadi ia ingin tahu bahawa penyakit tidak hilang dengan kematian sel-sel lama. Walau bagaimanapun, apabila anda menerima bahawa sel-sel anda mengekalkan kenangan pengalaman hidup anda, maka ia menjadi jelas mengapa ini tidak berlaku. Memori yang disampaikan dengan semua maklumat sel penting yang lain.

Betul atau salah, saya suka menggunakan analogi idea ini untuk menjelaskan bagaimana kerja-kerja homeopati. A penyembuhan yang mendalam, seperti yang anda dapat dengan kerja-kerja yang bertenaga (meditasi, yoga, perubatan Cina dan kerja-kerja badan, homeopati, dan lain-lain) boleh mengeluarkan ingatan maklumat yang tidak diingini dalam sel-sel anda. Ini bermakna bahawa apabila sel baru dibuat, akan oleh kurang memori yang tidak berguna dan berbahaya dari pengalaman hidup yang merosakkan.

Dari masa ke masa ini membina, sehingga ianya menjadi memori sementara yang tidak mempengaruhi anda dalam apa jua cara.

Walaupun banyak terapi Bodywork seperti fisio, kiropraktik, osteopati, bowen, dan lain-lain yang sangat baik, saya telah mendapati bahawa orang memerlukan mereka kurang dan kurang menjalani rawatan homeopati yang berkesan. Jadi mereka muncul hanya untuk memberikan kelegaan jangka pendek. Ini mungkin tidak mencukupi dalam beberapa kes, untuk membolehkan tubuh untuk menyembuhkan dirinya sendiri. Tetapi mungkin kurang berkesan dalam masalah tersebut dalam duduk.

Rawatan homeopati boleh merawat mana-mana dan setiap keadaan yang dikenali kepada manusia. Ia adalah, borang lagi lembut berkuasa penjagaan kesihatan, dengan tiada kesan sampingan, tiada pengumpulan toksik, tiada bahaya lagi atas nama kesihatan yang lebih baik. Ia mungkin menawarkan anda penyembuhan yang paling cepat dan paling lengkap apa-apa kerja badan, apa-apa masalah musculo rangka yang anda ada.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar