Total Tayangan Halaman

Funginix Untuk Kulat Nail - Adakah ia satu Rawatan Berkesan?

Funginix Untuk Kulat Nail - Adakah ia satu Rawatan Berkesan?

Satu lagi lebih rawatan kaunter untuk kulat kuku, Funginix, telah menyertai pelbagai produk lain yang mendakwa untuk menyembuhkan ini agak biasa walaupun keadaan kesihatan menjengkelkan.

Ia sudah pasti bukan rahsia bahawa kulat kuku jari kaki amat degil dan tradisional, ubat preskripsi tidak mempunyai banyak kejayaan dari segi rawatan atau penawar untuk berjuta-juta yang perlu menghadapi keadaan. Tetapi, adakah Funginix menonjol dari semua produk lain yang ada dan ia benar-benar boleh menjadi alternatif yang berdaya maju kepada ubat-ubatan preskripsi dan kesan sampingan mereka?

Apa yang Anda Perlu Tahu Mengenai Funginix

Walaupun nama jenama baru, Funginix sebenarnya sudah boleh didapati sebagai Fungisil sejak Julai 2008 dan rereleased di bawah nama baru ini pada 1 Mei 2010. Dalam tahun yang singkat ia telah ada di Funginix pasaran telah mendapat cepat popular kerana ramai pengguna kini mencadangkan ia sebagai rawatan pilihan mereka.

Funginix telah dibangunkan oleh The Sisquoc Healthcare Corporation, sebuah syarikat penjagaan kesihatan yang mempunyai reputasi yang mahir dalam bidang kulat kuku serta penjagaan kulit dan kecantikan. Rawatan topikal mengandungi sejumlah 24 bahan-bahan aktif dikenali kerana sifat antikulat mereka, satu bahan aktif (asid undecylenic, USP 10%) dan tiada bahan kimia.

Funginix telah diluluskan oleh US FDA (Pentadbiran Makanan & Dadah) untuk merawat kulat kuku dan ia tidak menyebabkan kesan sampingan dan juga datang bersama-sama dengan 60 hari, ada soalan yang ditanya, jaminan wang kembali.

Bagaimana Funginix Kerja Raya

Funginix, atau Fungisil, adalah salah satu yang paling laris dalam OTC rawatan kulat kuku jari kaki dari segi keberkesanannya dan kadar kepuasan pelanggan cemerlangnya. Menurut penyelidikan kami, yang menarik 80% daripada pengguna setakat ini telah melaporkan jelas, kuku kulat percuma selepas 6 hingga 12 minggu rawatan manakala 40% melihat peningkatan selepas hanya dua minggu.

Malah mereka dengan kes yang paling teruk kulat kuku menyatakan bahawa masalah mereka telah diselesaikan dalam tempoh tiga hingga enam bulan selepas menggunakan Funginix dan rekod perkhidmatan pelanggan syarikat itu juga menerima sambutan hangat.

Bahan-bahan yang digunakan untuk membuat Funginix termasuk gabungan terbukti agen anti-kulat yang telah menjalani pelbagai ujian untuk menentukan keberkesanan mereka bersama-sama dengan semula jadi, minyak pati dan ekstrak herba yang digunakan untuk melegakan kulit jengkel dan kuku.

Sebahagian daripada bahan-bahan aktif pasti kita akan temui Funginix termasuk camphor, menthol, vitamin E, ekstrak bearberry, dan minyak melati penting, lavender, rose hip, badam manis, dan pokok teh. Semua 25 bahan-bahan dalam Fungisil diadun bersama-sama dalam dos terapeutik, yang bertentangan dengan perkumpulan rawatan rumah yang menyarankan menggunakan hanya satu ramuan semulajadi seperti pokok teh atau minyak oregano. Manfaat teliti mengadun bahan-bahan ini adalah bahawa mereka dibawa kepada keberkesanan maksimum mutlak mereka untuk melawan jangkitan kulat kuku manakala meneutralkan sebarang iritasi yang mungkin atau reaksi alahan.

Menggunakan Funginix

Funginix adalah sangat mudah untuk digunakan dan digunakan secara langsung kepada kuku dijangkiti dua kali sehari membolehkan penyelesaian topikal peluang untuk menyerang kulat yang menyerang katil kuku. Tangan, kaki dan kuku perlu sentiasa bersih dan kering sebelum memohon Funginix.

Menggunakan berus aplikator yang disertakan, memohon Funginix kepada kuku terjejas pada waktu pagi sebelum memakai sarung kaki atau kasut dan sekali lagi pada waktu malam sebelum tidur. Aplikator perlu digunakan untuk bekerja penyelesaian di bawah katil kuku dan anda boleh menggunakan swab kapas untuk memohon kepada kutikel.

Panjang mencadangkan rawatan untuk sepenuhnya membunuh semua kulat kuku adalah tiga hingga enam bulan mengikut keterukan jangkitan walaupun anda boleh melihat peningkatan yang ketara dalam penampilan kuku anda panjang sebelum itu.

Apa yang Boleh Anda Harapkan dari Funginix

Walaupun tidak ada kajian klinikal yang disediakan atas Funginix dalam hal keberkesanannya penyelidikan pengguna kami menunjukkan kadar kepuasan yang adalah kepala dan bahu di atas kebanyakan produk di pasaran dan ia meletakkan produk ini dalam senarai yang agak singkat rawatan yang berkesan untuk dipertimbangkan. Dan manakala tiada produk atau rawatan yang boleh menjamin bahawa semua orang yang menggunakan ia akan menghilangkan kulat selama-lamanya, sebahagian besar dari pengguna Funginix jangan berkata masalah kulat kuku jari kaki mereka telah sembuh.

Kesimpulannya, Funginix, yang dahulunya bernama Fungisil, pasti mempunyai rekod prestasi yang ditubuhkan dan reputasi yang kukuh sebagai satu cara yang berkesan untuk membasmi kulat kuku jari kaki. Ini sebenarnya berita baik untuk penghidap kulat kuku tetapi mereka harus ingat bahawa Funginix bukan satu-satunya pilihan yang perlu dipertimbangkan sebelum memulakan rawatan. Apabila anda membuat keputusan untuk merawat kulat kuku anda, ia masih baik untuk meneroka sepenuhnya semua pilihan anda dan mendidik diri sendiri tentang maklumat yang terkini mengenai keadaan ini menjengkelkan tetapi agak merbahaya sebelum meneruskan dengan apa-apa jenis rawatan.

1 komentar:

  1. Thanks meant for sharing this type of satisfying opinion, written piece is fastidious, that’s why I’ve read it completely. onychomycosis

    BalasHapus